Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Η ιστορία...

Αυτή η μηχανή λοιπόν είναι του πατέρα μου. Ο πατέρας μου την εποχή του ’70 μετανάστευσε στην Αυστραλία. Πήρε ένα βαπόρι και πήγε να συναντήσει τον αδελφό του που ήταν ήδη εκεί, αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον. Ο πατέρας έμεινε εκεί από το 1970 έως το 1977, στο διάστημα αυτό έγινε κάτοχος μιας ολοκαίνουριας μοτοσικλέτας, μια Suzuki GT-380. Με αυτή, σε ηλικία 27 ετών, γύρισε όσο περισσότερο μπορούσε τη χώρα ψάχνοντας δουλειά και περιπέτεια.
Το ’77 γύρισε πίσω επειδή σε ένα ταξίδι στην πατρίδα γνώρισε την μητέρα μου και ερωτεύτηκε. Φυσικά δεν μπορούσε να αφήσει πίσω την άλλη του αγάπη και την έστειλε και αυτή με ένα βαπόρι!

Στην Ελλάδα δεν είχε πολλές μηχανές σαν αυτή, οπότε μια ιστορία που συχνά άκουγα είναι πως συχνά-πυκνά τον σταματούσαν οι τροχονόμοι για έλεγχο και για να χαζέψουν λίγο και τη μηχανή!

Η μηχανή εκπλήρωσε το έργο της στην Ελλάδα, κάνοντας ταξιδάκια στις παραλίες της Χαλκιδικής και στους κάμπους της Ημαθίας. Σύντομα όμως πουλήθηκε, λόγο οικογενειακής ζωής πλέον, και έφυγε από την κατοχή του πατέρα μου.

Είχε όμως ένα μικρό προβληματάκι κατά την πώληση. Πιθανόν εξαιτίας κάποιου λάθους στην αρμόδια υπηρεσία δεν έγινε σωστά η μεταβίβαση της άδειας, και ενώ η μοτοσικλέτα ήταν ιδιοκτησία του αγοραστή, στα χαρτιά φαινόταν ο πατέρας μου νόμιμος ιδιοκτήτης. Αλλά αυτό με τον καιρό ξεχάστηκε και η ζωή συνεχίστηκε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου